poniedziałek, 23 grudnia 2019

Książka "Widziane z Moskwy i nie tylko"

Nie wiem czy wiecie, ale... @Centrum Polsko-Rosyjskiego Dialogu i Porozumienia z siedzibą w Warszawie powołano z mocy ustawy. Nadzorowane jest przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Do zadań Centrum należy inicjowanie i wspieranie współpracy polsko-rosyjskiej. Pracownicy Centrum na swoją statutową działalność dostają bardzo dużo pieniędzy wydartych z kieszeni polskiego podatnika i... nie robią NIC co do nich należy, a wręcz SZKODZĄ (jeśli się mylę, to prześlijcie dowód).
W związku z powyższym wzięłam sprawy w swoje ręce i za darmochę - ale za to z pasją - odwaliłam za nich całą robotę. Moje działania zebrałam i opisałam w książce pt. "Widziane z Moskwy i nie tylko".
Książka jest zbiorem reportaży z FR i wywiadów z osobami życia publicznego w Rosji, z którymi rozmawiałam m.in. nt. polsko-rosyjskich relacji. Początkowo w planie był tylko jeden tygodniowy wyjazd i kilka wywiadów, ale niespodziewanie wydarzenia potoczyły się dynamicznie  Szczególne podziękowania dla Sylwia Andruszkiewicz, która na pierwszy ogień pojechała za mną do Moskwy, gdzie była moim tłumaczem i przewodnikiem po wielkiej metropolii - bez tamtej wyprawy nie było by dziś tej książki.
Książka ukazała się w serii Biblioteczka Myśli Polskiej. Wydawcą jest Jan Engelgard.
Zainteresowanych lekturą odsyłam tutaj: http://www.mysl-polska.pl/2051
AP

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz