piątek, 30 listopada 2018

XXVII Targi Książki Historycznej w Warszawie

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie trwają XXVII Targi Książki Historycznej (29.11-02.12). 

Zapraszam do stoiska Wydawnictwa Wektory, wydawcy pisma "Opcja na Prawo", z którym mam przyjemność współpracować. W najnowszym numerze pt. "Zmarnowana Niepodległość" opublikowano mój artykuł "Droga do Niepodległości wiedzie przez dystrybucjonizm" oraz dwa moje wywiady - pierwszy z posłem Pawłem Skuteckim (to ten, który nie boi się podać ręki Asadowi i spotkać z przywódcami Hezbollahu), drugi z Przemysławem Skrzypkiem, prezesem Polsko-Arabskiego Klubu Społeczno-Gospodarczego. Ale moje publikacje to tylko skromny dodatek do "Opcji"... Kwartalnik polecam przede wszystkim ze względu na piszących tam wybitnych publicystów - znaleźć się obok nich, to dla mnie wielki zaszczyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz